Auscot - moja ružová kráska / Auscot - my pink beauty

Ahojte, dnes Vám chcem predstaviť môjho doterajšieho favorita spomedzi ruží. Je ňou nádherná ruža menom Auscot... / Today I want to introduce you my favorite rose. It is the beautiful rose named Auscot...



V roku 1985 ju vo Veľkej Británii vyšľachtil David Austin. Poznať ju tiež môžete pod názvom Abraham D`Arby alebo Country Darby. Je to anglická ruža a zaraďuje sa k moderným romantickým ružiam. Práve preto sa hodí do každej záhrady s nádychom vintage... / In 1985 (Great Britain) breed by David Austin. She is well known as Abraham D`Arby or Country Darby. It is an english rose classified to modern romantic roses. That`s why she belong to every garden with a vintage touch...


Jej kvety sú svetloružové, niekedy s lososovým tónom. Intenzívne voňajú. / Her flowers are pink sometimes with a salmon pink tone. They smell intense.


Dorastá do výšky 150 až 300 cm. Ja som si ju zasadila k malej bránke a dúfam, že ju celú obrastie. / Auscot  grows up to 150 - 300 cm. I plant her to a small net and I hope she will outgrow it.


Vonia skutočne nádherne... / She smells really wonderful.







2 komentáre

  1. Nádherná je! Pripomína mi moju angličanku, Abraham Darby. Má podobné kvety aj farbu, vonia veľmi jemne. Vysadili sme ju len minulý rok na jar, takže sa ešte nestihla rozrásť. Pôvodne dokonca mali byť dve darbinky, ale po čase sme zistili, že ich asi zle označili, pretože druhá sa ukázala ako úplne iný druh :-D Ale krásne sú obe, tá druhá ma zase obrovské kvety... Na ruže sa jednoducho hnevať nedá, ani len vtedy, keď popichajú :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto bolo prekvapenie roka... Nielen to, ze som ju dostala od manzela ;-) Ale to, ze som vobec netusila, co je zac, ked som ju na jesen sadila. Na jar to bola potom nadhera :-) Tiez ju mam iba kratko, tak verim, ze sa tento rok opat rozrastie :-)

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...