Book Christmas Tree {DIY tutorial} ~ Vianočný stromček vyrobený z knihy {DIY návod}


Hello, as December starts together with my slovak blog friends we are bringing you something small and a little bit Christmas. I made an old book christmas tree. It`s all DIY and there is also an photo tutorial in this post ♥
I wanted this kind of tree for a long time. I finally made one... It`s very easy - it only takes one hour. I made it while watching TV :-)

Have a lovely weekend, Alexandra

PS: all the beautiful posts from my blog friends are at the end so be sure to check them out ♥

~

Ahojte, s príchodom decembra sme sa opäť rozhodli spoločne s mojimi slovenskými blogovými kamarátkami vám priniesť niečo malé - vianočné. Ja som si pripravila DIY vianočný stromček vyrobený zo starej knihy. Postup nájdete dole ♥
Už niekoľko rokov som si jeden plánovala vyrobiť a konečne som sa k tomu dostala. Výroba jedného mi zabrala približne 1 hodinu pri TV. Neviem ale, či som viac skladala, alebo pozerala :-)

Majte krásny víkend, Alexandra

PS: všetky tie úžasné príspevky od mojich blogových kamarátok nájdete na konci príspevku. Určite si ich pozrite ♥



Book Christmas Tree {DIY}

You need an old book with more than 200 pages. Remove the cover and start to fold the pages as shown in my photos below. Start with the first page. As you end the last one you can stick the pages together...

~

Vianočný stromček vyrobený z knihy {DIY návod}

Budete potrebovať starú knihu s viac ako 200 stranami. Odstráňte prednú a zadnú stranu a začnite skladať stránky podľa mojich fotiek dole. Začnite s prvou stránkou. Na záver môžete poslednú a prvú stránku zlepiť...









_________________________________________________________________________________



Parížankou na víkend - Vintage vianočné gule

_________________________________________________________________________________



50 Arches - Vianočný veniec

_________________________________________________________________________________



The Beauty of Imperfections - Z nášho sťahovacieho denníčka: Náš malý vianočný zázrak

_________________________________________________________________________________




Reve de Vivre - Adventný kalendár v debničke

_________________________________________________________________________________




Našla som svoj domov - Z papiera aj zo záhrady




1 komentár

  1. Krásne a jednoduché ako vždy. Škoda, že tento rok som nemala čas prispieť aj ja DIY vianočným projektom, keďže tvorenie milujem. Pravdou je, že sme zase vytvárali náš domov, z čoho mám väčšiu radosť ako z čohokoľvek iného ☺ Ďakujem za prizvanie do spolupráce 😘

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...