Prairie charm kitchen

Pomaly som sa pripravovala na jar, však počasie bolo krásne slnečné. Chlad a sneh mi urobili škrt cez rozpočet a prerábka skrine sa odkladá. Nevadí, aspoň vám ukážem sľúbené fotky našej kuchyne...

I was slowly preparing myself for spring  - the weather was beautiful and sunny. Through the cold and snow I had to delay my cupboard makeover. Never mind, at least I will show you the promised pictures of our kitchen...


Ide o jedálenskú časť, ktorú tvorí stôl s lavicou a stoličkami. Lavica je vyrábaná na mieru a jedálenská zostava je z Ikei. Všetko máme ladené do vanilkovej farby.  

This is the dining area consisting of a table with bench and chairs. The bench is handmade and the dining set is from Ikea. 
We tuned everything into a vanilla shade.


Police momentálne zdobia hortenzie a mnou vyrobená ceduľa. Všetko pekne jednoduché...

The shelves are decorated with some hydrangea and a bakery banner made by myself. All pretty simple... 



Stromčekovú levanduľu som si kúpila v miestnom supermarkete. Je to príjemná zmena oproti čerstvým kvetom. 

I bought this cute lavender tree at a local supermarket. It's a nice change compared to fresh flowers.


Tak čo poviete? Chceli by ste vidieť aj našu prerábku kuchyne s fotkami pred a po?

Prajem vám krásny týždeň.

So what do you think? Would you like to see our kitchen renovation with photos before and after?

Enjoy your week.

XOXO, Alexandra

Participating in:
  Savvy Southern Style

  


 

   

31 komentárov

  1. Ze vahas..... Tie fotky su teda dost lakave

    OdpovedaťOdstrániť
  2. This part of your kitchen looks charming! Can't wait to see the rest.
    Mary Alice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherná jemne zladená jedálenská časť. To vieš, že by som rada videla aj kuchyňu. Určite to bude zážitok. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Príjemná a útulná jedáleň a krásne zberateľské kúsky máš. Samozrejme, že by som chcela vidieť aj prerábku pred a po, veď to je na tom to najlepšie a niekedy sa aj ja spätne vraciam k fotkám pred, aké to bolo a aké pekné je to dnes :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Everything looks beautiful! Especially love the simplicity and how well it all goes together.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. It's very beautiful. I love everything you have done.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I would love to see your before and afters - - they are always so fun! I love your kitchen space, with it's pops of happy red and all your unique and handmade touches. It's lovely.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Everything is so pretty and inspiring. Love your BAKERY sign. Thank you for sharing at Vintage Inspiration Party.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Gorgeous! I love the shelves with the green glass!
    Jennelise

    OdpovedaťOdstrániť
  10. nádherné a musim povedať, že mám problem u seba nechať len par veci na "vystavu", nejak mi chyb a odstup , nutneee ťa potrebujem doma, aby si to vytriedila :DDD vždy mám pocit že všetko je prepchate a spochybnujem všetko čo urobim, v tomto mam hroznu nerozhodnú povahu :DD a nafoť posteľne pradlo jysk na fotk y od teba sa tešíí´ím čau e.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Erika, zial som tam tento tyzden vobec nestihla ist - praca ma dost pohltila :-/ Neboj, nie si sama s tym, ze si neveri. Vsak ja som sa takmer rok odhodlavala sem dat fotky ako tak celej kuchyne... A tiez sa casto obavam toho, aby som to nemala "prepchate", az mam niekedy pocit, ze je toho malo :-D papa, A. PS: ja to robim tak, ze striedam moje male zbierky podla nalady - nikdy nemam vystavene vsetko :-)

      Odstrániť
  11. Everything looks so beautiful, so clean and fresh...
    Have a happy weekend!
    Warm hug,
    Titti

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Such a lovely space, filled with vintage pieces and lots of light. Thanks for sharing at Fridays Unfolded!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Love your Friday Parties! Wish you a lovely weekend ♥ A.

      Odstrániť
  13. How Lovely! Love if you stop by My Fabulous Friday Party and Share your beautiful treasures. thanks Maria http://www.simplenaturedecorblog.com/fabulous-friday-party-23/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you for letting me know! Looks really lovely... I`ll join your Fabulous Friday Party. xoxo, Alexandra

      Odstrániť
  14. Loving your kitchen! Your style is just gorgeous. I would love to see the before and afters!!

    ~Shanon

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Saši, u tebe je tak krásně !!!!! Marki

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...