Pansy violets / Sirôtky

This weekend I`m working in my spring garden. We had a few rainy days this week so everything is growing so fast. Therefore I had to clean the flower beds first. Although I planted some Dahlias and one Rhododendron. Can`t wait to see it in bloom...

Napriek počasu (a aj školským povinnostiam) sa mi dnes podarilo pracovať v záhrade. Po tohtotýždňových dažďoch rastie všetko strašne rýchlo, aj burina. Preto som najskôr musela vyčistiť záhony. Nakoniec som ale posadila Dahlie a aj jeden rododendrón. Už teraz sa neviem dočkať, kedy budú kvitnúť...



Few weeks ago I planted this sweet violets. 

Pred pár týždňami som si zasadila tieto krásne sirôtky.



The bees are already doing their work...

Včeličky už pracujú...



I`m also working on my new potting bench. It still needs a few things to do. Here is a small review...

Tiež pracujem na novom pracovnom mieste v záhrade. Stále však potrebuje doladiť. Tu je aspoň malá ochutnávka...


Today I`m saying goodbye with my little helper...

Enjoy your weekend ♥


Dnes sa s vami rozlúčim s mojou malou pomocníčkou...

Užite si víkend ♥


xoxo, Alexandra

Participating in: 

14 komentárov

  1. Alexandra, presne niečo takéto potrebujem na terase i ja. Vďaka za krásnu inšpiráciu. Stôl mám už dávno na tento účel pripravený. Staré dvere ako ochrana omietky je skvelý nápad. A staré dvere na povale tiež čakajú na svoju chvíľu. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Andrejka som rada, ze som ta mohla tentoraz inspirovat ja :-) Dvere chcem vyuzit este aj na pripevnenie malych hacikov. Budu tak este praktickejsie ;-) A.

      Odstrániť
  2. Your flowers are so pretty!!

    Kathy

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hi Alexandra, this is the first time I've been to your blog! your photos are so pretty, and I love your little helper! I'm going to be reading more of your lovely posts. thanks so much for coming by to visit!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Debra ♥ Your blog is inspiring too... Alexandra

      Odstrániť
  4. The first blooms of spring are always so fresh and pretty! Love your potting bench.
    Mary Alice

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Your pansies are so cheerful and your potting table wonderful.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. You`re so right - they always make me smile... Alexandra

      Odstrániť
  6. So spring inspired and pretty! Thanks for linking with HSH!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Just wanted to let you know that your post is my feature pick for Share Your Style this evening. Hope you'll come link up again!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much for sharing my post at your party. I will sure come and link again... Alexandra

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...