Spring garden / Jarná záhrada

Our spring garden starts to fill up with color. My favorite is still white. So we changed our old furniture for this amazing one. While drinking coffee our labbie Alba makes company to us. And our sweet daughter Ninka has also a larger place to draw her lovely pics.
Today, I share more photos than usually. I hope it doesn`t mind ♥

Jar nám pekne pokročila a na záhrade to začína žiť farbami. Mojou obľúbenou však opať začína byť biela klasika. Starší nábytok sme vymenili za biely. V spoločnosti labradorky Alby si tam s manželom vychutnávame kávičku. A naša Ninka má konečne dosť miesta na svoje kreslenie.
Dnes mám pre vás o niečo viac fotiek, dúfam, že nevadí ♥

XOXO, Alexandra












Participating in: 


13 komentárov

  1. Lovely lovely pictures. Just came from Share Your Style linky party. Jo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. och Alexandra tvoje fotky sú hodné dizajnového časáku sú plné svetla a nikdy by som neveril,a že ten plenér je na Slovensku.. máš krásnu záhradu ! Prosím ťa ako pozerám na tie macešky ,tak sa musím opýtať ako ich tam sadíš rovno tej nádoby a dáš na dno nejakú silnu vrstvu štrku ? alebo to niečim vystelieš ? ja mam problém s tým odtekaním .. nádoba odtok nemá a tak mi kvety v tom veľmi nerástli do krásy... a ešte jedna otázka ak prezradíš ,odkial máš sadu stolik, stoličky ? hľadám skladací laťkový ale zatial sa mi nepodarilo.. stoličky som zohnala z bazaru .. ale stolík nie a nie ..pekné dni e.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Erika, v prvom rade ďakujem za pochvalu a samozrejme veľmi rada ti odpoviem...
      Takže sada je z ikey - konštrukcia je kovová a latky drevené. Na stránke nemajú celú sadu v bielom prevedení, ale na predajni ju zoženieš. A kde si prosím ťa zohnala staré bistro stoličky? Tiež by sa mi hodili :-)
      Kvetinky sadím s vrstvou štrku na dne nádoby a už viem, na akom mieste musia byť, aby sa im darilo a hlavne do nich nenapršalo... Tento rok však chcem umiestniť nejaké aj na studňu a do tých už budem musieť navŕtať dierky... Mňa veľmi inšpirovala majiteľka Dom a Dvor, ktorá má podobne zasadené kvetiny :-)
      Pa a pekný víkend prajem, A.

      Odstrániť
    2. Jeej ďakujem za odpove´d a tiež odpovedám ,stoličky bola náhoda na bazosi , jeden záhadkár predával su to staručké stoličky ,skladacie tak inak ,neviem to popísať čoskoro snáď dám na blog :D a idem omrknuť dom a dvor :DD čau e.

      Odstrániť
  3. You could never share too many photos. I love every single one of them especially of your sweet dog sleeping♥ I have some bistro chairs that need new slats on them which my husband is working on and I also just acquired a round table to go with them...can't wait!

    Have a wonderful weekend!

    xoxo
    Kathleen

    OdpovedaťOdstrániť
  4. what a wonderful spot to sit and relax and enjoy a beautiful Spring day, your little labbie is too precious!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wonderful. It looks so very romantic and your pictures are great. Would like to sit down for a while and marvel. Spring gardens are fantastic und you created a very special atmosphere!
    Happy days
    Elisabeth

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ali, vůbec nevadí ..... jsou nádhené !!!! Všechny ..... kochám se, kochám ..... Marki

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krasne fotky ako vzdy. Pozeram si tvoj blog a tiez ma uputali stolicky. Nasla som par na chalupe na pojde, uz dlhsie rozmyslam ci ich natriet a zrenovovat. A ked vidim ze ake by to mohlo byt, tak beriem farbu a natriem na bielo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem krasne ♥ Urcite to zvaz... a ak by si ich nerenovovala, ja ich odkupim ;-) A.

      Odstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...