Zinies - an early fall decorating idea / Cínie - nápad na skorú jesennú dekoráciu



An old classic that you can find in every cottage garden this time of year. Their colour range is very bright - from light pink to dark red.

This year I decided to prepare a 5-minute decorating idea for you - a simple early fall flower mantel. All you need is a few glass vases - I found mine at a flea market for a few cents. In addition to the zinies I used botanical prints. Big or small I think it doesn`t matter. I didn`t even put mine into a frame but I used a saucer instead. This idea was a great success on my instagram HERE, so I believe you will like it too ♥

Zinies can last up to 2 weeks. However, it is necessary to regularly change the water...

Have a beautiful week, Alexandra

~

Stará klasika, ktorú práve teraz nájdeme v každej vidieckej záhrade. Ich farebná škála je pestrá - od svetlo ružovej až po tmavo červenú.

Tento rok som sa rozhodla vvám ukázať môj 5 minútový nápad, ako si pripraviť jednoduchý kvetinový kútik v byte. Stačia vám číre vázy - tie moje som našla na blšom trhu za pár centov. Okrem cínií sú dôležité aj obrázky z herbára. Veľké, či malé na tom si myslím, že nezáleží. Ja som moje dokonca neosadila do žiadneho rámu, ale dala do nádobiek na omáčku. Tento nápad mal veľký úspech na mojom instagrame TU, tak verím, že aj vám sa bude páčiť ♥

Cínie vo váze vydržia až 2 týždne. Je však potrebné im neustále meniť vodu...

7 komentárov

  1. Kútik je nádherný a umiestnenie listov z herbára v omáčnikoch je jedinečné. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Love your home and decorating ideas so much!
    Hugs,
    Ira

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I'm sooooooo imprest!!!! Great ideea and great photo!!!!! Love it!!!! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Loved your fall decorating Alexandra and those zinnes are so pretty. I'm delighted to be featuring this post at tonight's Create, Bake, Grow & Gather party. Thank you for linking up. I've pinned too!
    Hugs, Kerryanne

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...