Žehlička na vlasy Remington Pro-Sleek and Curl {recenzia}

{táto recenzia obsahuje reklamné linky}

Po poslednom príspevku o riflovej bunde Levi`s TU, budem písať o žehličke na vlasy... Nebojte, nestáva sa zo mňa beauty blogerka :-) Príležitosť otestovať žehličku na vlasy som si však nemohla nechať ujsť. Hlavne keď sa jedná o žehličku, ktorú som už dlhšie chcela a ktorá je od obľúbeného výrobcu.




So žehlením vlasov mám bohaté skúsenosti. Trvalo mi dlho, kým som našla tú pravú. Prvé žehličky totiž vôbec nepracovali tak, ako mali.

Poslednú žehličku som si kupovala presne pred rokom. Vybrala som si Remington PROtect S8700, ktorá má funkcie ako studené naparovanie, ochrannú technológiu HydraCare, žehliace plochy zo zdokonalenej keramiky napustené keratínovým, arganovým a makadamovým olejom pre lesklé vlasy, rýchle 15 sekundové zahriatie (ktoré aj funguje), zaoblené okraje žehliacich plôch a ich regulácia pri nadmernom tlaku na vlasy. Všetko to znie lákavo a našťastie má aj želaný efekt. Žehlička je však väčšia a vlny sa s ňou robia o niečo horšie. Práve preto som bola rozhodnutá si kúpiť menšiu žehličku s ktorou sa mi budú vlasy dobre a hlavne rýchlo natáčať.


Som rada, že som dostala možnosť si vyskúšať takúto žehličku prostredníctvom Blogerky.cz. Ide o žehličku Pro-Sleek and Curl od spoločnosti Remington.

Môj prvý dojem zo žehličky bol veľmi príjemný. Je malá, ľahká a šikovná do ruky. Prvé, čo som si všimla boli zaoblené žehliace plochy. Pre mňa podstatný prvok pri výbere správnej žehličky. Zabezpečujú totiž to, aby vás žehlička nekvákala a vyrovnávalo sa bez vzniku neželaných nerovností na vlasoch.

Nevýhodu vidím v tom, že nemá aj korekciu tlaku žehlenia. Na tento fakt som si musela zvyknúť (keďže moja žehlička to má) a dávať si pozor, aby som žehličku stláčala opatrne a slabo. Je ale pravda, že moja žehlička bola asi raz tak drahá...

Žehliace plochy sú dostatočne malé a keramické, aby sa s ňou dobre vyrovnávali, či natáčali vlasy. Tento fakt určite ocenia ženy, ktoré budú prvý krát používať žehličku na vlasy, alebo majú krátke vlasy. To isté platí aj v prípade, že si chcete vytvoriť vlny. Nie je to totiž až také ľahké a chce to určitý cvik. So žehličkou Pro-Sleek and Curl to však nie je žiadny problém!


Veľkou výhodou je digitálna kontrola teploty na displeji a funkcia "Boost" pre rýchle nastavenie najvyššej teploty. Týmto spôsobom si dokážete presnejšie nastaviť vhodnú teplotu. Používaním nevhodných teplôt si môžete vlasy tepelne poškodiť. A to by malo úplne opačný efekt, ako ste si želali...

Remington uvádza rýchle zohriatie za 15 sekúnd a musím povedať, že to trvá o niečo dlhšie. Tento faktor však pre mňa nehrá až takú úlohu a vôbec mi nevadí, že to trvá cca. 30 sekúnd.

Napájací kábel je dostatočne dlhý a hlavne otočný. Žehlička sa dá uzamknúť, čo určite využijete pri cestovaní. Ako veľkú výhodu musím tiež spomenúť automatické vypnutie v prípade, že ju ráno v zhone necháte omylom zapnutú :-)


Dúfam, že vám moja recenzia pomohla pri výbere správnej žehličky. Ja som sa veru natrápila, kým som našla tú pravú. Remington ich má v ponuke veľmi veľa a mne práve táto dvojkombinácia vyhovuje ♥





 Ďakujem za možnosť si žehličku vyskúšať. TU si môžete pozrieť FB stránku spoločnosti Remington SK.

xoxo, Alexandra


{ tento príspevok vznikol v spolupráci s Remington Slovensko a Blogerky.cz, ale ako vždy, spolupracujem iba so značkami ktoré naozaj milujem a podporujem }



2 komentáre

  1. Moc pěkné! Jsem ve výzvě také, tím spíš oceňuji moc pěkně prodevený článek.

    :)

    www.elizabethlore.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...